Emoce v hlavní roli

05.06.2022

Dnes mi přišla na mysl moje, dnes již docela letitá, zkušenost s tvorbou vlastní budoucnosti. Před pár lety jsem poprvé v životě potkal skutečného jasnovidce, kartáře. Byl právě na návštěvě u mé známé a já se k tomu docela náhodou nachomýtl. Slovo dalo slovo a mě to nakonec nedalo a požádal jsem ho, aby mi prozradil něco z mé budoucnosti. Jelikož jsem takovou zkušenost zažíval poprvé, měl jsem zpočátku obavy, co se dozvím. A podle toho taky zprvu vypadal výsledek. Samé špatné zprávy! Postupem času jsem si na novou situaci začal zvykat a přestával mít strach. A přesně podle toho se začala rozjasňovat i moje budoucnost. Čím jsem se cítil lépe, tím zářivější má budoucnost byla. Připadal jsem si, jako když stojím na veliké točně, která mění svoji pozici přesně podle toho, jak se zrovna cítím a co vyzařuji. S mým strachem se otočila k cestě plné strachu, komplikací a nesnází, s radostí změnila svůj směr (moji budoucí životní cestu) ke štěstí a úspěchům. "Tak vida!". Říkal jsem si s úlevou po skončení našeho společného sezení. Takhle si tedy tvoříme budoucnost! Zajímavý experiment.

Právě na tuto zkušenost jsem si vzpomněl dnes, kdy intenzivně řešíme společnou budoucnost lidstva na naší planetě. Je to zcela analogická situace. Pokud na kolektivní úrovni převládá strach a obavy, nelze očekávat, že naše budoucnost povede rozkvetlou růžovou zahradou.

Ti, kteří námi skrze média velmi dovedně manipulují, právě tohle velmi dobře vědí. Možná, že věří kartářům a jasnovidcům více, než jsou nám ochotni přiznat a tajemství skutečné tvorby si skromně nechávají pro sebe. Kdo ví? Jak jinak si vysvětlit, že hlavní zpravodajská média chrlí denně na celém světě miliony tun špíny v podobě strachu, lží vyvolávajících pocity bezmoci a nenávisti? Tedy energií schopných potopit několik tisíc Titaniků za hodinu? A jenom to už stačí, že se jako kolektiv nemůžeme odlepit od lepkavého bahna pokrývajícího samotné dno energoinformačního pole planety a plujeme směrem k malérům nepředstavitelných rozměrů.

Dokážeme to ještě změnit? Stihneme změnit směr dříve, než se naše loď rozbije o rychle se blížící útesy? Věřím, že ano.

V situaci, v níž se nacházíme, to ale může dokázat jen svobodná a radostná tvorba nového! Tvorba jednotlivců s otevřeným srdcem, tvorba kolektivů, které září radostí a nadšením. Úplné naladění potřebné části lidstva na nově proudící energie.

V těchto emocích radostné a ničím nespoutané tvorby je až neuvěřitelná síla. Právě ta nám pomůže odpoutat se od pavoučích sítí utkaných ze strachu, obav a nenávisti.

"A že by snad..? No ano!"

Právě proto se nám postavil do cesty covid, či spíše jeho tisíckrát zvětšený stín na stěně. Falešný obr, který se snaží vší silou odpoutat pozornost od nás samých, od naší radosti, od naší svobodné tvorby. A namísto ráje na Zemi, plujeme vstříc vlastní záhubě...

Je třeba přepnout a otočit kormidlem, vážení! Jinak se v tom bahně vážně uplácáme...

Autor: Radek z webu https://www.akademiezivotnienergie.cz/ 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky